/ بلاگ / معرفی هتل / هتل های مرکز شهر تهران + رزرو با بیشترین تخفیف
معرفی هتل

هتل های مرکز شهر تهران + رزرو با بیشترین تخفیف

هتل های مرکز شهر تهران + رزرو با بیشترین تخفیف

23 مهر 1401

.

زمان خواندن 4 دقیقه

WhatsappIconWhatsappIcon

تهران بعنوان پایتخت ایران دارای انواع هتل و اقامتگاه‌ است. در این شهر با توجه به بودجه، موقعیت جغرافیایی و امکانات متفاوت، حتما یک هتل برای اقامت وجود خواهد داشت.

 

هتل-ساینا

 

بسیاری از مسافرانی که به تهران سفر می کنند، این نکته را در نظر می‌گیرند که رزرو هتل مورد نظر چقدر به ادارات دولتی، مکان‌های دیدنی شهر و وسائل حمل و نقل عمومی نزدیک است.

 


مطلب مرتبط: هتل های نزدیک بیمارستان های تهران + عکس و آدرس


 

در این میان هتل های مرکز شهر تهران در اکثر مواقع همه این مزیت‌ها را دارند، که در لیست زیر تعدادی از این هتل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

هتل انقلاب

هتل پنج ستاره پارسیان انقلاب تهران در خیابان طالقانی، تقاطع خیابان ولیعصر و حافظ قرار دارد. این هتل جزء گروه هتل‌های پارسیان است. در طول مدت اقامت اینکه به راحتی و در کمترین زمان ممکن بتوانید خودتان را به مرکز شهر یا مکانی در محدوده مرکزی برسانید، مزیت بزرگی است. قرارگیری در قلب منطقه تجاری و اداری تهران این هتل را به گزینه مناسبی برای رزرو تبدیل کرده. این هتل مانند هتل آزادی و هتل استقلال تهران از هتل‌های گارانتی سفرانه است و شما می‌توانید از طریق تماس با 02179515 داخلی 4 با بهترین قیمت رزرو کنید.

 

هتل انقلاب، هتل مرکز شهر تهران

 

اگر به دنبال خرید و گشت و گذار در مراکز خرید پایتخت هستید این هتل را فراموش نکنید. این هتل که در گذشته به هتل گاردن معروف بوده جزء لوکس‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های چهار ستاره محسوب می‌شود. این هتل دارای 16 طبقه با یک رستوران گردان در انتها است. شما می‌توانید در کنار صرف غذای خود می‌توانید از منظره بینظیر شهر هم استفاده کنید.

 

رزرو هتل انقلاب تهران

 


 

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس یکی از لوکس‌ترین هتل های مرکز شهر تهران محسوب می‌شود. این هتل با معماری لوکس و امکانات عالی برای شما اقامت رویایی و دلچسبی را به ارمغان می‌آورد. این هتل با 18 طبقه در بلوار کشاورز و محدوده طرح ترافیک تهران قرار دارد. هتل اسپیناس بلوار اولین هتل پنج ستاره بعد از انقلاب اسلامی است.

 

هتل اسپیناس در مرکز شهر تهران

 

این هتل با قرارگیری در یکی از بلوارهای مرکزی شهر تهران به اکثر اماکن دولتی، ادارات، مترو، اتوبوس‌های بی آرتی بسیار نزدیک است. این هتل با توجه به مقایسه امکانات، نزدیکی به مرکز شهر،  قدمت و سابقه ای که نسبت به هتل‌های دیگر دارد، قطعا برای رزرو بهترین گزینه انتخابی است.

 

رزرو هتل اسپیناس بلوار تهران

 


 

هتل لاله تهران

هتل بین‌المللی لاله یکی از قدیمی‌ترین و مهمترین هتل‌ های مرکز شهر تهران است. این هتل با 12 طبقه در کنار پارک بزرگ لاله واقع شده است. هتل لاله بهترین گزینه برای مسافرانی است که در سفر به تهران می‌خواهند در نزدیکی مراکز مهم اداری، تجاری، تفریحی و گردشگری قرار بگیرند.

 

هتل لاله، هتل های مرکز شهر تهران

 

زیبایی و امکانات این هتل به قدری چشم‌نواز و خیره کننده است که شما را قطعا مبهوت خود خواهد کرد. این هتل در جایگاه مقایسه قیمت با در نظر گرفتن امکانات، موقعیت قرارگیری و تخفیفات فصلی سفرانه در زمره هتل‌های به صرفه قرار می‌گیرد.

 

رزرو هتل لاله تهران

 


مطلب مرتبط: هتل های شمال تهران | معرفی هتل های  لوکس پایتخت


 

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل  چهار ستاره پارسیان کوثر یکی از بهترین دسترسی‌ها را در میان هتل های مرکز شهر تهران دارد. با توجه به موقعیت مکانی این هتل، با اقامت در آن شما به اماکن تاریخی، مراکز تجاری، موزه‌ها و از همه مهمتر وسائل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک خواهید بود.

 

هتل پارسیان کوثر،هتل مرکز شهر

 

این هتل دقیقا در میدان ولیعصر به بیانی نبض شهر تهران قرار گرفته است. هتل پارسیان کوثر با چهار طبقه و امکانات عالی قطعا اقامت بینظیری را برای شما به همراه خواهد آورد. این هتل با توجه به محل قرارگیری، امکاناتی که عرضه می‌کند و تخفیفات فصلی سایت سفرانه در زمره هتل های چهار ستاره با قیمت مناسب قرار می‌گیرد.

 

رزرو هتل پارسیان کوثر تهران

 


 

هتل بزرگ تهران

هتل چهارستاره بزرگ تهران که به گراند هتل معروف است در خیابان مطهری، قلب تجاری پایتخت واقع شده است. این هتل با 10 طبقه بعنوان مجموعه هتل‌های بزرگ در دو شعبه قبل از انقلاب احداث شد.

 

هتل بزرگ در مرکز شهر تهران

 

با توجه به میزبانی فوق‌العاده و قدمت و سابقه‌ای که هتل بزرگ دارد، آسودگی اقامت را برای شما به همراه خواهد داشت. این هتل با قرارگیری در تقاطع خیابان مطهری و ولیعصر و دسترسی آسان به اکثر مکان‌های تفریحی، اداری و تجاری می‌تواند بهترین گزینه برای رزرو هتل باشد.

 

رزرو هتل بزرگ تهران

 


 

هتل آرامیس تهران

هتل چهار ستاره آرامیس تنها کمی بالاتر از میدان ولیعصر در خیابان ولیعصر شمال قرار دارد. این هتل چهار ستاره با ظاهر شیک، امکانات عالی، دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی و قرارگیری در خیابان زیبای ولیعصر به عنوان یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره در تهران شناخته می‌‍‌شود.

 

هتل آرامیس، هتل مرکز شهر تهران

 

هتل بین‌المللی آرامیس تهران در زیر مجموعه‌ هتل‌های زنجیره‌ای آرامیس قرار دارد که از شیوه مهمانداری بین‌المللی برخوردار است. این مجموعه هتل ها در کشور‌های مختلقی مانند فرانسه، ترکیه، چک، و تایلند شعبه دارند. قیمت رزرو هتل آرامیس تهران در مقایسه با سایر هتل‌های مشابه، امکانات و موقعیت جغرافیایی استثنایی مناسب به نظر می‌رسد.

 

رزرو هتل آرامیس تهران

 


مطلب مرتبط: هتل نزدیک میدان آزادی تهران + رزرو با بیشترین تخفیف


 

هتل بزرگ فردوسی تهران

هتل چهار ستاره بزرگ فردوسی در قلب تپنده شهر تهران و یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران یعنی میدان امام خمینی قرار دارد. نمای کاشی فیروزه‌ای این هتل با تندیس فردوسی نمایی اساطیری و باشکوه به این هتل بخشیده است.

 

هتل فردوسی مرکز شهر تهران

 

هتل فردوسی تهران در سال 1397 براساس استانداردهای هتلداری روز دنیا بازسازی شد و توانست عنوان هتل چهارستاره بودن خود را حفظ کند. این هتل بین‌المللی به پارک شهر و یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های تئاتر تهران، یعنی سنگلج بسیار نزدیک است.

 

رزرو هتل فردوسی تهران

 


 

هتل بهار تهران

اگر به دنبال رزرو یک هتل سه ستاره با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید، هتل بهار گزینه مناسبی می‌تواند باشد. این هتل در خیابان انقلاب و میان پل چوبی و خیابان فردوسی قرار دارد.

 

هتل بهار مرکز شهر تهران

 

هتل بهار به دلیل نوساز بودن بسیار تمیز و مرتب است. با اقامت در این هتل شما به تمامی نقاط اصلی و مرکزی پایتخت و خیابان‌های مهمی مانند انقلاب، ولیعصر، فرودسی و طالقانی دسترسی خواهید داشت.

 

رزرو هتل بهار تهران

 


 

هتل ایرانشهر تهران

هتل ایرانشهر یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های تهران در سال 1332 افتتاح گردید. این هتل با نام سابق لوزان بعد از سال 1360 و بازسازی مجدد با نام ایرانشهر مشغول به کار شده است. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل دسترسی آن به مکان‌های مرکز شهر بسیار عالی است.

 

هتل ایرانشهر

 

همچنین دسترسی آسان این هتل به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌های بی آر تی از مزیت‌های این هتل محسوب می‌شود. شما با مشاهده نقشه مترو تهران می‌توانید راحت‌ترین و ارزان‌ترین مسیر را به این هتل برنامه‌ریزی نمایید.

 

رزرو هتل ایرانشهر تهران

 


مطلب مرتبط: هتل های جنوب تهران | هتل های ارزان


 

هتل پاسارگاد تهران

هتل پاسارگاد تهران یکی از هتل‌های مرکز شهر تهران است که قدمت زیادی دارد. این هتل با توجه به موقعیت قرارگیری‌اش به فرودگاه مهرآباد و ترمینال غرب بسیر نزدیک است و برای سفرهای کاری گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

 

هتل پاسارگاد تهران

 

هتل پاسارگاد در خیابان جمالزاده قرار گرفته است که با وجود نزدیکی به میدان انقلاب از شلوغی سرسام آور آنجا به دور است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله: مترو، بی آر تی و اتوبوس‌های خط واحد بسیار نزدیک است.

 

رزرو هتل پاسارگاد تهران

 


 

هتل مینا تهران

هتل دو ستاره مینا در هفت تیر و یکی از بهترین منطقه مرکز شهر تهران قرار دارد. این هتل برای سفرهای یک روزه یا کاری بهترین انتخاب می‌تواند باشد. خدمات و امکانات عالی این هتل و قرار گرفتن این هتل در مرکز شهر شما را با یک اقامت آسوده از تردد پرهزینه در داخل شهر دور نگ خواهد داشت.

 

هتل مینا تهران

 

این هتل با سابقه درخشان در زمینه هتلداری و پذیرایی از مهمانان و مسافران انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت کوتاه خواهد بود.

 

رزرو هتل مینا تهران

 


 

هتل هویزه تهران

هتل چهار ستاره هویزه یکی از بهترین هتل‌های مرکز شهر تهران محسوب می‌شود. این هتل با دکوراسیون بسیار زیبا و اصولی یکی از هتل‌های دارای طراحی داخلی محسوب می‌شود. این هتل با امکانات بسیار عالی و مناسب در خیابان ویلا (استاد نجات الهی) یکی از معروف‌ترین خیابان‌های تهران قرار دارد.

 

هتل هویزه

 

لازم به ذکر است با توجه به اینکه این هتل در مرکز شهر تهران قرار دارد، جزء محدوده ترافیکی محسوب می‌شود و برای تردد از این هتل نیاز به حمل و نقل عمومی دارید. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و بی آر تی بسیار نزدیک است، چنانچه به راحتی می‌توانید از این هتل به اکثر نقاط تهران دسترسی داشته باشید.

 

رزرو هتل هویزه تهران

 


 

در آخر باید اشاره کنیم که تمامی هتل های مرکز شهر تهران با توجه به موقعیت و محدوده‌ای که قرار دارند، در طرح ترافیک شهر تهران جای می‌گیرند. اگر در هتل‌های نام برده قصد اقامت داشتید حتما به این موضوع برای رفت و آمد دقت کنید. در این مقاله از سفرانه قصد داشتیم نزدیکترین و مرکزی‌ترین این هتل‌ها را به شما معرفی کنیم. شما چه هتل‌های دیگری را می‌شناسید که در مرکز شهر تهران قرار دارند؟


نظرات شما

برای این پست نظری ثبت نشده

ثبت نظر