/ بلاگ / معرفی هتل / لیست هتل ارزان مشهد + عکس و آدرس
معرفی هتل

لیست هتل ارزان مشهد + عکس و آدرس

لیست هتل ارزان مشهد + عکس و آدرس

9 شهریور 1400

.

زمان خواندن 10 دقیقه

WhatsappIconWhatsappIcon

 

 

مشهد به عنوان بزرگترین مقصد گردشگری مذهبی در ایران، سالانه زائران بسیاری را نه تنها از ایران بلکه از سایر کشورهای مسلمان دارد. با تعداد هتل‌های بسیاری که در مشهد وجود دارند اما یافتن هتل ارزان در مشهد، تاحدودی کار دشواری است.

در این مقاله سفرانه قصد داریم تا یک لیست کامل از هتل های ارزان مشهد به شما معرفی کنیم تا در سفر بعدی، اقامت کم هزینه و باکیفیت داشته باشید.

 


مطلب مرتبط: لیست هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) | رزرو همراه با تخفیف


 

1.هتل فرهنگ و هنر

هتل فرهنگ و هنر یکی از ارزان‌ترین هتل‌های این شهر است و در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل 3 ستاره دارد و علاوه بر حرم، به مجتمع زیست خاور و جاذبه‌های نظیر کوهسنگی و آرامگاه نادرشاه افشار نیز نزدیک است.

 

هتل ارزان فرهنگ و هنر مشهد

 

این هتل 76 باب واحد اقامتی لوکس و راحت در ساختمان 6 طبقه دارد که به صورت اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته معمولی و VIP به همراه سوئیت‌های چهار تخته و پنج تخته به مهمانان عرضه می‌شود.

آدرس هتل فرهنگ و هنر مشهد: مشهد، میدان ده دی ، رازی غربی، نبش رازی غربی یک

 

رزرو هتل فرهنگ و هنر مشهد

 


 

2. هتل دیپلمات

هتل دیپلمات مشهد یکی دیگر از موار لیست هتل ارازن مشهد است. این هتل در سال 1393 در حوالی میدان راه آهن شهر مشهد افتتاح شد و معماری این هتل به صورت یک ساختمان عظیم 6 طبقه با معماری سبک تلفیقی و چشمگیر است. این هتل تنها 5 دقیقه با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و می‌توانید بدون ترافیک به زیارت بروید.

 

"</p

 

امکانات هتل 3 ستاره دیپلمات فراتر از تعداد ستاره‌های آن است و شما با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی و تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی، استخر کودکان، خدمات حرفه‌ای ماساژ و انواع ماساژهای تایلندی، سوئدی، ماساژ پا، ماساژ صورت، ماساژ شیر و عسل، ماساژ سنگ داغ و ماساژ شمع بهره‌مند می‌شوید.

آدرس هتل دیپلمات مشهد: مشهد، بلوار شهید کامیاب، نبش کامیاب 32

 

رزرو هتل دیپلمات مشهد

 


 

3. هتل جم

دومین هتل استاندارد شهر مشهد بعد از هتل هایت، هتلی ارزان قیمت به نام جم است. جم هتلی سه ستاره و با محیطی شیک و چشم انداز رو به حرم امام رضا(ع) است. در این هتل از اتاق VIP و اتاق‌هایی با امکاناتی نظیر اتاق کانکت و اتاق معمولی وجود دارد که با رزرو می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

هتل جمع مشهد

 

هتل جم سه رستوران فوق‌العاده با غذاهای خوشمزه به نام مریم، مروارید و چشم انداز دارد و در زمان میل غذا در رستوران چشم انداز می‌توانید حرم را مشاهده کنید.

آدرس هتل جم مشهد: مشهد، خیابان پاسداران، جنب سینما قدس

 

رزرو هتل جم مشهد

 


 

4. هتل خورشید تابان

در میان هتل های 4 ستاره مشهد هم گزینه های ارزان قیمت وجود دارند. هتل خورشید تابان هتلی خوش قیمت و 4 ستاره به شکل هتل آپارتمان است. اگر به صورت دست جمعی به همراه خانواده و یا دوستانتان به مشهد سفر می‌کنید رزرو هتل آپارتمان معقولانه است.

 

"هتل

 

این هتل نوساز است و در آن 75 باب واحد اقامتی به صورت آپارتمان و سوئیت وجود دارند. اتاق‌های هتل ظاهری لوکس با تخت خواب‌های استاندارد و راحت دارند. امکانات رفاهی این هتل خوش قیمت شامل استخر، جکوزی، سونا، حوضچه آب سرد، استخر کودکان و ماساژ با آب و غیره است.

هتل خورشید تابان مشهد به مرکز شهر، مسجد گوهرشاد، حرم امام رضا (ع)، آرامگاه نادرشاه افشار و پارک کوهسنگی بسیار نزدیک است.

آدرس هتل خورشید تابان مشهد: مشهد، خیابان پاسداران، جنب فرمانداری

 

رزرو هتل خورشید تابان مشهد

 


مطلب مرتبط: مراکز خرید مشهد | معرفی کامل بازارها، پاساژها و مال های شهر مشهد


 

5. هتل میامی

هتل میامی نه تنها یکی از بهترین هتل‌های مشهد از نظر سطح امکانات است، بلکه قیمت بسیار مناسبش نیز مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند.

هتل میامی سه ستاره است و در فاصله کوتاهی از حرم امام رضا (ع) در سال 1392 شروع به فعالیت کرده است. تلفیق معماری لوکس ایرانی و فرنگی و جلوه بسیار چشمگیر تجهیزات آن بر هیچکسی پوشیده نیست.

 

هتل ارزان میامی مشهد

 

برای رفع خستگی و بازیابی انرژی می‌توانید از خدمات ماساژ و جکوزی هتل میامی استفاده کنید. رستوران هتل نیز در طبقه پنجم قرار دارد و با بهترین کیفیت و خدمات خیال شما را بابت تهیه غذا راحت کرده است.

آدرس هتل میامی مشهد: مشهد، بلوارامام رضا، خیابان امام رضا 35

 

رزرو هتل میامی مشهد

 


 

6. هتل ثامن

برخی از مسافران ترجیح می‌دهند که برای رزرو هتل در مشهد به یک محیط خوش و آب و هوا و به دور از ازدحام مراجعه بکنند. هتل ثامن مشهد دقیقا مناسب این دسته از افراد است. هتل ثامن علاوه بر قرار گیری در یک موقعیت جغرافیایی فوق العاده، یکی دیگر از هتل‌های ارزان قمت اما لوکس مشهد است.

 

هتل ارزان ثامن مشهد

 

این هتل از سال 1374 تاکنون در صنعت هتلداری خوش درخشیده است. امکانات تفریحی و رفاهی زیادی در داخل و اطراف هتل قرار گرفته است. هتل ثامن در ابتدای جاده طرقبه است پس برا دسترسی به بهترین رستوراهای مشهد و صرف یک غذای فوق العاده دردسری نخواهید داشت.

داخل خود هتل نیز آلاچیق، باغچه‌‌های گل، مسیر مخصوص پیاده‌روی، رستوران سنتی، کافی‌شاپ و سالن بیلیارد مجهزی برای مهمانان گرامی هتل ثامن در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل ثامن: انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده طرقبه، سمت چپ

 

رزرو هتل ثامن مشهد

 


 

7. هتل آبان

هتل آبان مشهد یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت مشهد است که در منطقه‌ایی خوش آب و هوا و به دور از هیاهوی شهری بنا شده است.

اگرچه این هتل نسبت به سایر هتل‌های ارزان قیمت مشهد با حرم فاصۀ زیادی دارد، اما مدیریت محترم این اقامتگاه برای زائران امام رضا (ع) سرویس رفت و برگشت رایگان را در نظر گرفته است.

 

"</p

 

سالن بدنسازی، سونای خشک و بخار، جکوزی و خدمات ماساژ هتل آبان باعث محبوبت بیش از پیش آن بین مسافران همیشگی شهر مشهد شده است.

این هتل دارای 60 باب اتاق یک تخته و دو تخته تا سوئیت‌های بسیار لوکس رویال یک و دو تخته است. دکوراسیون داخلی اتاق‌ها این هتل 4 ستاره آنقدر لوکس است که تجربه یک اقامت لاکچری اما با قیمت مناسب را تا سالها در ذهن شما حک خواهد کرد.

آدرس هتل آبان: بلوار پیروزی، نبش پیروزی 62، مقابل پیروزی 55

 

رزرو هتل آبان مشهد

 


 

8.هتل آدینا

هتل آدینا مشهد یکی از اقتصادی‌ترین و در عین حال مجلل‌ترین هتل‌های این شهر است. این هتل از سال 1397 به عنوان اقامتگاه سه ستاره و در مجاورت حرم امام رضا (ع) شروع به فعالیت کرد.

اگر نزدیکی به حرم در رزرو هتل مشهد برای شما اهمیت بالایی دارد، هتل آدینا هم ارزان است و هم تنها در عرض 10 دقیقه پیاده روی به آن خواهید رسید.

 

هتل ارزان آدینا مشهد

 

آدینا یک هتل 10 طبقه به همراه 69 واحد اقامتی به صورت اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و سه تخته و سوئیت‌های دو تخته جونیور، معمولی و ویژه، سوپر سوئیت دو تخته و سوئیت امپریال چهار تخته است. طراحی داخلی تمامی اتاق‌ها لوکس با امکانات رفاهی کامل است.

آدرس هتل آدینا: خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا 16 و 18

 

رزرو هتل آدینا مشهد

 


 

9. هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل از اقامتگاه‌های برجسته در استان خراسان رضوی است که توانسته جزو واحدهای نمونه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در این شهر محسوب بشود. این هتل همچنین جزو ارزان‌ترین هتل های این شهر نیز بوده و با بهترین قیمت خدماتی مورد توجه را ارئه می‌کند.

 

 

ساختمان هتل دارای 7 طبقه بوده ودر مجموع 29 باب اتاق دارد. نزدیکی هتل با حرم امام رضا و فاصله 400 متری با آن از مزیت‌های اصلی هتل آپارتمان ملل است. واحدهای اقامتی این هتل به صورت اتاق های دو نفره، آپارتمان های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه (کانکت روم) است و امکان مناسبی را برای اقامت خانواده‌ها در این هتل را ایجاد می‌کند.

آدرس هتل آپارتمان ملل: میدان بیت‌المقدس، خیابان امام رضا 1

 

رزرو هتل آپارتمان ملل مشهد

 


مطلب مرتبط: جاهای دیدنی مشهد | مکان‌هایی که حتما بعد از زیارت حرم امام رضا باید ببینید


 

10. هتل تارا

با توجه به فاصله ده دقیقه‌ای این هتل تا حرم امام رضا (ع)، هتل تارا جزء هتل‌‌های نزدیک حرم محسوب می‌شود. چشم‌انداز بسیار زیبای حرم از تراس اتاق‌های این هتل تنها یکی از مزیت‌های آن است. با توجه به وجود رستوران‌های بین‌المللی و ایرانی در این هتل می‌توانید می‌توانید از انواع غذاهای فرنگی و ایرانی بهره‌مند باشید.

 

هتل تارا مشهد

 

این هتل چهار ستاره یکی از هتل‌های با کیفیت و امکانات بالا محسوب می‌شود و با رزرو آن آسودگی و راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد. هتل چهار ستاره تارا با وجود اینکه فاصله بسیار کم تا حرم امام رضا دارد و امکانات و خدمات بسیار مناسبی که ارائه می‌دهد جزء هتل‌های ارزان مشهد با قیمت بسیار مناسب محسوب می‌شود.

آدرس هتل تارا: بین چهارراه شهدا و میدان شهدا

 

رزرو هتل تارا مشهد

 


 

11. هتل آپارتمان حریرستان

رزرو هتل آپارتمان لوکس ارزان قیمت آن‌هم به صورت فول‌برد در این شهر نعمت است. هتل آپارتمان حریرستان آپارتمان‌های یک خوابه دو الی شش تخته را به صورت فول برد و با قیمتهای باور نکردنی در اخیتار زائران امام رضا (ع) قرار می‌دهید. این هتل آپارتمان تنها 20 دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و دسترسی بسیار مناسب آن به وسائل حمل و نقل عمومی این شهر بر محبوبیتش افزوده است.

 

هتل حریرستان

 

در هتل آپارتمان حریرستان چای‌خانه و کافی‌شاپ هم وجود دارد که مهمانان گرامی انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را میل‌ می‌کنند و در فضای سبز هتل اوقاتشان را به خوشی سپری خواهند کرد

امکانات رفاهی داخل واحدهای اقامتی این هتل کامل هستند و شما خیالتان از بابت رعایت بهداشت در داخل واحدهای آن راحت است.

آدرس هتل آپارتمان ثامن حریرستان: میدان طبرسی، شوشتری 2

 

رزرو هتل آپارتمان حریرستان مشهد

 


 

12. هتل سیمرغ فیروزه

هتل سیمرغ فیروزه، یک هتل لوکس و در عین حال ارزان قیمت در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) است که در سال 1393 ساخته شده است. با اقامت در این هتل تنها 10 دقیقه به صورت پیاده‌روی تا حرم فاصله خواهید داشت و همچنین هتل، برای رفتن به حرم وسایل حمل و نقل رایگان در نظر گرفته است.

 

هتل سیمرغ فیروزه

 

هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار وشام را در رستوران هتل سیمرغ با بهترین قیمت میل کنید و از امکانات بی‌نظیر آن شامل کافی‌شاپ، اینترنت پرسرعت و فروشگاه خرید سوغاتی لذت کافی را ببرید.

آدرس هتل سیمرغ فیروزه: دانش غربی، بازار سرشور، نبش سرشور 36

 

رزرو هتل سیمرغ فیروزه مشهد

 


 

13. هتل هاترا

اگر به دنبال رزرو هتل با قیمت ارزان و فاصله کم تا حرم امام رضا (ع) هستید، اقامت در هتل سه ستاره هاترا را در لیست انتخابی خود قرار دهید. هتل هاترا در سال 1392 در خیابان امام رضا، یکی از مسیرهای اصلی دسترسی به مرقد مطهر امام رضا مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

هتل هاترا مشهد

 

این هتل سه ستاره با  امکانات و خدمات بسیار عالی و فاصله بسیار کم تا مراکز خرید مشهد از جمله هتل‌های پرطرفدار این شهر به‌شمار می‌رود. هتل هاترا همچنین به جاهای دیدنی و گردشگری این شهر نیز دسترسی بسیار خوبی دارد و برای مسافرانی که علاوه بر زیارت قصد گردش و تفریح نیز دارند بهترین گزینه برای اقامت است.

آدرس: خیابان امام رضا، د انش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور 37

 

رزرو هتل هاترا مشهد

 


 

14. هتل فراز

هتل دو ستاره فراز در سال 1394 در خیابان امام رضا و منتهی به مرقد مقدس ساخته و احداث شده است این هتل با تجهیزات و امکانات به روز از جمله هتل‌های نوساز شهر مشهد به‌شمار می‌رود. هتل فراز به‌عنوان یک هتل ارزان با قیمت مناسب رزرو و فاصله 15 دقیقه‌ای تا حرم از جمله گزینه‌‌های بسیار خوب برای اقامت در شهر مشهد محسوب می‌شود.

 

هتل فراز مشهد

 

با توجه به خدمات و امکانات و قیمت مناسب و ارزان این هتل، بهترین گزینه برای اقامت‌های خانوادگی با جمعیت زیاد است.

 

رزرو هتل فرزا مشهد

 


 

بسیاری از شما عزیزان با بهترین هتل‌های مشهد آشنایی دارید. اما هتل‌های ارزان قیمت و مناسب شهر مشهد  را کمتر کسی می‌شناسد. در این مقاله سعی کردیم شما را با 10 مورد از ارزانترین هتل‌های این شهر آشنا کنیم.

همانطور که خواندید این هتل‌ها علاوه بر قیمت مناسب امکانات رفاهی مطلوبی هم دارند.

نظر شما درباره هتل‌های ارزران قیمت مشهد چیست؟ به عقده شما بهترین هتل ارزان مشهد کدام هتل است؟


نظرات شما

برای این پست نظری ثبت نشده

ثبت نظر