/ بلاگ / معرفی هتل / مسافرخانه های کاشان + شماره تماس و آدرس
معرفی هتل

مسافرخانه های کاشان + شماره تماس و آدرس

مسافرخانه های کاشان + شماره تماس و آدرس

19 خرداد 1403

.

زمان خواندن 2 دقیقه

WhatsappIconWhatsappIcon

کاشان شهری کوچک اما مملو از جاذبه‌های گردشگری است. این شهر در قسمت شمالی استان اصفهان قرار گرفته است و در ماه‌های اردیبهشت و خرداد، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در این مقاله از سفرانه می‌خواهیم به سراغ مسافرخانه های کاشان برویم و با آن‌ها آشنا شویم. اقامتگاه‌های ارزان قیمتی که سفر و اقامت در شهر کاشان را برای مهمانان خود راحت‌تر می‌کنند.

 


مطلب مرتبط: فاصله تهران تا کاشان با انواع وسایل نقلیه + نقشه


 

کاشان شهر خانه های اعیانی

زمانی که در کوچه پس‌کوچه‌های کاشان قدم می‌زنیم، بیشترین چیزی که توجهمان را جلب خواهد کرد وجود خانه‌های اعیانی این شهر است. شهری که بیشترین خانه در سبک معماری زیبای باغچال دارد که به بهترین شکل، از گرمای کویر فرار کرده‌اند. امروزه بسیاری از این خانه‌ها به هتل و اقامتگاه‌های سنتی کاشان تبدیل شده‌اند اما در اکثر مواقع، هزینه بسیاری برای اقامت خواهند گرفت.

 

مسافرخانه کاشان

 

در چنین موقعیتی، اقامت در مسافرخانه بهترین گزینه برای سفری ارزان و راحت خواهد بود. مسافرخانه های کاشان بیشتر ساختمان‌هایی نوساز هستند و خبری از خانه‌های اعیانی و سنتی نیست. حتی در محله‌هایی ساخته می‌شوند که به بافت قدیمی نزدیک هستند اما در خیابان‌های جدید هستند.

 

مسافرخانه یا هتل؟

به طور کلی هتل‌ها به عنوان اقامتگاه‌هایی لوکس شناخته می‌شوند که همراه با هزینه بسیار هستند. به نسبت تعداد ستاره‌هایی که یک هتل داراست، هزینه رزرو آن تغییر می‌کند و شاید بسیاری از مسافرین قادر به پرداخت آن نباشند.

اما برای اقامت در مسافرخانه، بودجه کمتری به نسبت هتل و اقامتگاه‌های سنتی نیاز دارید. بنابراین، کسانی که می‌خواهند فضای امنی داشته باشند برای قرار دادن وسایلی که به همراه دارند و بعد از کلی گشت‌وگذار جای راحتی برای خواب داشته باشند، مسافرخانه بهترین گزینه است.

 


مطلب مرتبط: جاهای دیدنی کاشان | عطر خوش گلاب در خانه های تاریخی


 

تلفن و آدرس مسافرخانه های کاشان

در ادامه این مقاله، لیستی از مسافرخانه های کاشان قرار داده‌ایم تا در سفر بعدی که به این شهر داشتید، اقامتی ارزان را تجربه کنید.

 

نام مسافرخانهآدرس شماره تلفن
مهمانسرای خانه سبزکاشان، باغچه شاهی، خیابان امام خمینی، خیابان هشتم، کوچه یثربی
مهمانسرای سنتی صادقیکاشان، قاسم بیک، میدان خرمشهر، خیابان علوی، خیابان هاشمیان
مهمانپذیر کمال الملککاشان، آب انبار خان، خیابان گذر تقی خان، خیابان تقوایی
مسافرخانه کوشک هنرکاشان، کوشک صفی، خیابان یاقوتی، خیابان فاطمیه
مهمانسرای اساتید دانشگاه کاشانکاشان، فاز دو شهرک ناجی‌آباد، بلوار قطب راوندی
مهمانسرا کاشانکاشان، میدان کهنه، بلوار مطهری، بین میدان ولیعصر و ولیعصر بیستم
مسافرخانه میرزا خانکاشان، درب زنجیر، خیابان بازار کاشان
مسافرخانه جردنکاشان، فاز دو شهرک ناجی آباد، خیابان شمشاد نهم، خیابان بهاران

 

در این مقاله سعی کردیم لیستی از مهمانسراهای کاشان که قیمت مناسبی دارند را به شما معرفی کنیم. امیدواریم در سفر بعدی که به این شهر زیبا داشتید، در یکی از این مسافرخانه‌ها اقامت داشته باشید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه اقامتی راحت و زندگی در خانه‌های قدیمی، هتل های سنتی کاشان را امتحان کنید. این هتل ها اکثراً در نزدیکی جاهای دیدنی کاشان قرار گرفته‌اند.


نظرات شما

برای این پست نظری ثبت نشده

ثبت نظر