/ بلاگ / معرفی هتل / سفر ارزان به کیش به همراه معرفی چند اقامتگاه + رزرو با تخفیف
معرفی هتل

سفر ارزان به کیش به همراه معرفی چند اقامتگاه + رزرو با تخفیف

سفر ارزان به کیش به همراه معرفی چند اقامتگاه + رزرو با تخفیف

8 تیر 1400

.

زمان خواندن 5 دقیقه

WhatsappIconWhatsappIcon

ارزان ترین اقامتگاه‌های ستاره‌دار کیش کدامند؟

رزرو هتل های کیش آن‌طور که در ذهن بسیاری از مردم جا افتاده کار سختی نیست. تصورمان این است که اگر جزیره کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنیم ناچاریم از مدت‌ها قبل برایش برنامه‌ریزی مالی کنیم و پول قابل توجهی کنار بگذاریم. اما واقعیت چیز دیگری است. با کمی جستجو، تحقیق و برنامه‌ریزی درست، سفر به کیش می‌تواند یکی از سفرهای اقتصادی ما باشد. سفری که بتوان حداقل سالی یکی دو بار تکرارش کرد، بدون آنکه از نظر مالی دچار مسئله شویم. رزرو هتل ارزان در کیش یکی از راه‌هایی است که می‌تواند هزینه‌های سفر را به شکل قابل توجهی کهش دهد.

 

 

از ویژگی‌ها و امتیازات جزیره کیش به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران، وجود هتل‌ها و مراکز اقامتی بسیار زیاد با تنوع فراوان است. هتل‌هایی که با نرخ‌های متفاوت، امکانات و موقعیت‌های گوناگون قدرت انتخاب بیشتری را به مسافران می‌دهند. برای همین هم هست که می‌توان با انتخاب هتل مناسب سفر به کیش را به یک سفر اقتصادی تبدیل کرد.

 

 

در این مقاله از بلاگ سایت سفرانه می‌خواهیم شما را با ۵ هتل ارزان قیمت و اقتصادی جزیره کیش آشنا کنیم. با مطالعه مقاله «ارزان‌ترین هتل‌های کیش» می‌توانید با آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به هتل‌های ارزان کیش برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

 

 

اگر تجربه اقامت در هریک از این هتل‌ها را دارید و یا علاوه بر این‌ها، هتل‌های ارزان قیمت دیگری در کیش می‌شناسید آن را در قسمت نظرات همین مطلب با ما و دیگر کاربران سفرانه به اشتراک بگذارید.

 


مطلب مرتبط: هتل های نزدیک به مراکز خرید کیش


 

هم‌چنین چنانچه در فکر سفر به کیش و رزرو ارزان‌ترین هتل‌های کیش هستید می‌توانید با مراجعه به صفحه رزرو هر کدام از این هتل‌ها در سایت سفرانه، نسبت به رزرو آنلاین، امن و قطعی آن‌ها اقدام نمایید. برای آشنایی با قیمت و رزرو سایر هتل های کیش نیز بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

رزرو هتل در کیش

 

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش، به عنوان اولین گزینه در لیست ارزان‌ترین هتل‌های کیش به سراغش می‌رویم. این هتل دو ستاره به عنوان یکی از ارزان‌ترین هتل‌های کیش شناخته شده و با وجود خدمات و امکانات بسیار خوبی که ارائه می‌دهد از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است.

 

 

هتل فانوس کیش در سال 1377 در خیابان میرمهنای کیش افتتاح شده و در سال ۱۳۹۷ هم مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی بسیار خوب و دسترسی عالی به جاذبه های گردشگری کیش و تفریحات هیجان‌انگیز کیش از امتیازات هتل فانوس کیش به شمار می‌آید.

 


مطلب مرتبط: لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش را بشناسید!


 

علاوه بر 50 اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخته با امکانات کامل، وجود رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، کافه سنتی، زمین فوتبال، سالن بیلیارد، زمین والیبال، خدمات ماساژ ، اینترنت بی‌سیم رایگان و ترانسفر فرودگاهی رایگان باعث می‌شود تا هتل فانوس کیش را به عنوان انتخابی مناسب برای اقامت در کیش ارزیابی کنیم. برای اطلاع از قیمت و یا رزرو هتل فانوس کیش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

رزرو هتل فانوس کیش

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش یکی دیگر از ارزان‌ترین هتل‌های کیش است که با موقعیت جغرافیایی بسیار خوب خود توانسته به عنوان هتلی ‌اقتصادی و مناسب در بین مسافران کیش هواداران زیادی پیدا کند. این هتل در خیابان رودکی کیش و در نزدیکی رویا مال قرار گرفته و به مهم‌ترین مراکز خرید کیش دسترسی بسیار خوبی دارد.

 

 

با رزرو هتل پانیذ کیش به آسانی و در عرض تنها چند دقیقه می‌توان به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مروارید و… رسید. از سوی دیگر همین موقعیت جغرافیایی موجب‌شده تا مهمانان هتل برای رفتن به جاذبه‌های گردشگری کیش نظیر پارک ساحلی، اسکله بزرگ تفریحی کیش و کارتینگ کوچک‌ترین مسئله‌ای نداشته باشند.

 

 

علاوه بر قیمت بسیار مناسب، امکانات هتل پانیذ کیش نیز مورد توجه است. این هتل دو ستاره در ساختمان ۳ طبقه خود امکانات و سرویس‌هایی همچون 84 اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته وسوئیت دو خوابه دوبلکس ۷ تخته را جای‌داده است.

 

 

پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، لاندری، رستوران و کافی‌شاپ از خدمات و امکانات عمومی هتل پانیذ به عنوان یکی از ارزان‌ترین هتل‌های کیش است. در اتاق‌های راحت و دلنشین این هتل نیز می‌توان تلویزیون‌ LCD، تلفن، یخچال، اسپلیت، مینی‌بار، میز آرایش، کمد لباس و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی را یافت. برای اطلاع از قیمت و یا رزرو هتل پانیذ کیش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

رزرو هتل پانیذ کیش

 

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش به عنوان یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت و اقتصادی کیش می‌توان بدان اشاره کرد. این هتل دو ستاره که در سال 1394 بازسازی‌شده، در بلوار دریای کیش قرارگرفته و به پاساژها و مراکز خریدی مثل مروارید، ونوس و مریم دسترسی بسیار خوبی دارد.

 

 

با رزرو هتل ققنوس کیش به راحتی و با پای پیاده می‌توان به ساحل زیبای کیش، پارک ساحلی، اسکله تفریحی کیش و تفریحات آبی کیش رسید. از سوی دیگر 60 واحد اقامتی هتل ققنوس که به صورت سوئیت‌های یک نفره، یک خوابه دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره تقسیم‌شده، نوید اقامتی راحت و دلپذیر را به مهمانان عزیز می‌دهند.

 


مطلب مرتبط: جاهای دیدنی جزیره هرمز + رزرو هتل


 

 

در تمام سوئیت‌های هتل ققنوس کیش امکانات و خدماتی مانند تلویزیون، شبکه پخش فیلم داخلی، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، یخچال، مینی‌بار و… به مهمانان عرضه می‌شود. چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، خودپرداز، خدمات تهیه بلیت و… نیز از امکانات عمومی و سرویس‌های هتل ققنوس کیش است.

برای اطلاع از قیمت و یا رزرو هتل ققنوس کیش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

رزرو هتل ققنوس کیش

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های کیش که در لیست ارزان‌ترین هتل‌های کیش نیز قرار می‌گیرد، است. این هتل 3 ستاره آخرین بار در سال 1395 بازسازی‌شده و حالا با امکانات و فضایی جدید و تازه میزبان بسیار خوبی برای مهمانان عزیز کیش است.

 

 

قرارگیری هتل گلدیس کیش در بلوار ایران کیش یکی از مزیت‌های این هتل ۳ ستاره است. با رزرو هتل گلدیس کیش تنها با 900 متر پیاده‌روی می‌توانید خود را به ساحل زیبای کیش برسانید. از طرف دیگر فرودگاه کیش، مراکز خرید کیش و بندرگاه کیش همگی در دسترس مهمانان هتل گلدیس کیش است.

 

 

به عنوان یک هتل ارزان در کیش، هتل سه ستاره کیش سرویس‌ها و خدمات بسیار خوبی نیز ارائه می‌دهد. رستوران هتل گلدیس کیش با ظرفیت 100 نفر و با سرو خوش طعم‌ترین غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی دغدغه صرف غذا در کیش را برای مهمانان عزیز خود رفع می‌کند. کافی‌شاپ این هتل و کافه سنتی در فضای سبز این هتل نیز با محیط بسیار دنج خود محل بسیار مناسبی برای نشستن و گپ زدن با دوستان و اعضای خانواده است.

 


مطلب مرتبط: تفریحات آبی کیش | فهرست کامل تفریحات دریایی کیش به همراه عکس


 

 

اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته هتل دارای امکانات خوبی مثل تلویزیون LCD، مبلمان، میز آرایش، اسپلیت، یخچال و… است. اینترنت بی‌سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان و پارکینگ روباز با طرفیت 50 خودرو از دیگر امکانات و سرویس‌ها دیگری است که در هتل ارزان قیمت گلدیس کیش ارائه می‌شود. برای اطلاع از قیمت و یا رزرو هتل گلدیس کیش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

رزرو هتل گلدیس کیش

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش یک مجتمع اقامتی ویلایی در ضلع جنوب شرقی جزیره کیش است که از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نموده است. مجموعه ویلایی شباویز کیش از 78 سوئیت ویلایی در محوطه‌ای سرسبز تشکیل‌شده که در سال 1395 با هدف افزایش امکانات و ارتقای خدمات بازسازی‌شده‌اند.

 

 

هتل دو ستاره شباویز کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز مورد اقبال مسافران کیش است. نزدیکی این هتل به ساحل نیلگون خلیج فارس و مجموعه پارک دلفین‌های کیش از مزیت‌های این هتل اقتصادی در کیش است.

 

 

واحدهای ویلایی هتل شباویز کیش به صورت سوئیت‌های دو تخته، سه تخته و یک خوابه چهار تخته، پنج تخته و شش تخته عرضه می‌شوند. در تمام سوئیت‌ها آشپزخانه بدون امکان پخت و پز قرار داده‌شده است. تلویزیون LED، یخچال، مینی‌بار، میز و صندلی، مبلمان، تلفن و اسپلیت نیز از دیگر امکانات سوئیت‌های مجموعه ویلایی شباویز است.

 

 

هتل شباویز کیش با فضای سبزی بسیار زیبا و محوطه‌ای باصفا به همراه رستوران و کافی‌شاپ و پرسنل مجرب و کاربلد از بهترین هتل‌های ارزان قیمت کیش است. در طول سال‌های زیاد فعالیتش توانسته‌است هواداران بسیاری در میان مسافران کیش دست و پا کند. برای اطلاع از قیمت و یا رزرو هتل شباویز کیش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

رزرو هتل شباویز کیش

 

در این مقاله با ۵ مورد از ارزان‌ترین هتل‌های کیش آشنا شدیم. هتل‌هایی که علیرغم نرخ رزرو پایین، دارای امکاناتی بسیار مناسب، موقعیت جغرافیایی ایده‌آل و سابقه‌ای خوش در میان هتل‌های کیش هستند.

 


مطلب مرتبط: فاصله کیش تا قشم | اطلاعات و مسافت مسیرهای اصلی


 

اگر تجربه اقامت در هر یک از این هتل‌ها را داشته‌اید نظرتان را در بخش کامنت‌های همین مطلب با ما و دیگر دوستان شریک شوید.

چنانچه برای رزرو هر کدام از ارزان ترین هتل های کیش پرسشی دارید، سوالاتتان را با در بخش نظرات این مقاله مطرح کنید. کارشناسان سفرانه در اسرع وقت پاسخ‌گوی شما هستند.


نظرات شما

برای این پست نظری ثبت نشده

ثبت نظر