/ بلاگ / معرفی هتل / معرفی هتل ارزان در شیراز + تخفیف و آدرس
معرفی هتل

معرفی هتل ارزان در شیراز + تخفیف و آدرس

معرفی هتل ارزان در شیراز + تخفیف و آدرس

8 مهر 1400

.

زمان خواندن 5 دقیقه

WhatsappIconWhatsappIcon

شیراز یکی از شهرهایی است که باید مدت زمان بسیاری را برای مشاهده تمامی زیبایی‌های آن اختصاص بدهید. در نتیجه با انتخاب هتل ارزان در شیراز می‌توانید مدت زمان بیشتری را در شهر شاعران بزرگ پارسی سپری کنید.

 

آرامگاه حافظ

 

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم اقامتگاه خود را نزدیک به بناهای تاریخی و مذهبی با معماری چشمگیر و باغ‌های سرسبز شیراز انتخاب کنید تا هیچ گزینه‌ای را در لیست شیرازگردی از دست ندهید.

 


مطلب مرتبط: جاهای دیدنی شیراز | بازدید از مهد باغ های اسرارآمیز تاریخی + آدرس و عکس


 

هتل نصیرالملک

آدرس: شیراز، نبش چهارراه شاهزاده قاسم

هتل دو ستاره نصیرالملک ارزان‌ترین هتل این شهر به‌شمار می‌رود. این هتل در کنار حرم شاهچراغ قرار گرفته و تقریبا به اکثر جاذبه‌های تاریخی دسترسی دارد.

 

هتل نصیرالملک شیراز

 

هتل نصیرالملک شیراز در سال 1395 و در پنج طبقه احداث و افتتاح شد و با امکانات و خدمات متنوع یکی از بهترین هتل‌های ارزان این شهر برای اقامت به‌شمار می‌رود.

 

رزرو هتل نصیرالملک شیراز

 


 

هتل سنتی راز

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، روبروی مسجد نصیرالملک

اگر به دنبال اقامت در یک هتل سنتی با حال و هوای تاریخی هستید، هتل سنتی راز یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو است. این هتل با هزینه بسیار کم برای اقامت از جمله هتل‌های بسیار ارزان در این شهر به‌شمار می‌رود.

 

هتل-سنتی-راز-شیراز

 

این هتل با قرارگیری در محدوده بافت سنتی و تاریخی شهر دسترسی بسیار خوبی را به همه بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری شیراز دارد. هتل دو ستاره سنتی راز با فضای صمیمی و بخش‌های مختلف خانه تاریخی، تجربه اقامت بسیار خوبی را برای شما رقم می‌زند.

 

رزرو هتل سنتی شیراز

 


 

هتل ساسان

آدرس: شیراز، خیابان زند، ابتدای خیابان انوری

اقامتگاه دو ستاره ساسان یکی از قدیمی ترین هتل های شیراز است که در فضایی زیبا و نوستالژیک پذیرای مهمانان گرامی شهر عاشقان است.

علاوه بر قیمت بسیار مناسب هتل ساسان، موقعیت جغرافیایی آن نیز مزیت بسیار مهم دیگر این هتل است. شما از هتل ساسان تا ارگ کریم‌خان، بازار وکیل، مدرسه خان و یا مسجد نصیر‌الملک حدود 20 دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت.

 

هتل ارزان در شیراز-هتل ساسان

 

این اقامتگاه 34 واحد اقامتی به صورت اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و تویین، سه تخته و سوئیت‌های دو تخته و چهار تخته دارد که با تخفیف‌های ویژه می‌توانید از سفرانه رزرو کنید. لازم به ذکر است این هتل رستوران و کافی شاپ بسیار خوبی دارد و می‌توانید بدون خارج شدن از هتل، غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ نوش جان کنید.

 

رزرو هتل ساسان شیراز

 


مطلب مرتبط: هتل های نزدیک به تخت جمشید شیراز با مسافت کمتر از یک ساعت


 

هتل رودکی

آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

هتل سه ستاره رودکی یکی از هتل‌های بسیار خوب و باسابقه این شهر محسوب می‌شود که در سال 1355 احداث و راه‌اندازی شد. مالک این هتل در جهت بهبود کیفیت و خدمت رسانی به میهمانان خود در سال 1394 اقدام به بازسازی و مرمت کرد.

 

هتل رودکی شیراز

 

با توجه به اینکه این هتل در کنار ارگ کریمخان قرار گرفته از دسترسی به مکان‌های مختلف تاریخی و فرهنگی این شهر نیز برخوردار است. لازم به ذکر است که این هتل علاوه بر امکانات و خدمات متنوع و موقعیت قرارگیری در لیست هتل ارزان شیراز نیز قرار می‌گیرد.

 

رزرو هتل رودکی شیراز

 


 

هتل سنتی درباری

آدرس: شیراز، سه راه نمازی، خیابان شهید دستغیب، روبروی آرامگاه بی بی دختران

هتل سنتی درباری یکی از موارد هتل ارزان در شیراز است که رزرو آن به طرفداران اقامتگاه‌های سنتی پیشنهاد می‌شود. این هتل در سال 1398 با الهام از معماری اصیل ایرانی در محله قدیمی سنگ سیاه ساخته شده است.

 

هتل درباری شیراز

 

شما با اقامت در این هتل تا جاذبه‌های گردشگری نظیر مجموعه زندیه، بازار وکیل، حرم شاهچراغ، باغ موزه نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک، حافظیه و سعدیه فاصله چندانی نخواهید داشت. این اقامتگاه 14 واحد اقامتی در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته (دبل و تویین)، سه تخته و چهار تخته دارد که می‌توانید با بهترین تخفیف‌ها از سفرانه رزرو کنید.

 

رزرو هتل سنتی درباری شیراز

 


مطلب مرتبط: هتل های نزدیک به حافظیه شیراز + رزرو با تخفیف


 

هتل کیوان

آدرس: شیراز، میدان شهرداری، پشت ارگ کریم خان، جنب بستنی کیوان

هتل کیوان با دو ستاره یکی دیگر از موارد هتل ارزان در شیراز است که پشت ارگ کریمخان قرار دارد و بسیاری از اتاق‌های آن به این بنای زیبا دید دارند.

 

هتل کیوان

 

کارمندان مجرب و باحوصله هتل کیوان همواره با آرامش فراوان پاسخگوی نیازها و خواسته‌های مهمانان هستند. در اطراف این اقامتگاه دو رستوران شرزه و رودکی قرار دارند که غذاهای لذیذ ایرانی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند.

هتل کیوان شیراز دارای 24 واحد اقامتی به صورت اتاق‌های دو تخته دبل، سه تخته لوکس، پنج تخته و چهار تخته لوکس است که از سفرانه به همراه تخفیف ویژه قابل رزرو هستند.

 

رزرو هتل کیوان شیراز

 


 

هتل شیرازیش

آدرس: شیراز، خیابان رودکی، ابتدای خیابان مکتبی

هتل شیرازیس شیراز از جمله موارد هتل ارزان در شیراز است که دکوراسیون اتاق‌ها و امکانات آن بالاتر از انتظاری است که از هتلی سه ستاره داریم.

با اقامت در هتل شیرازیس دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی شیراز از جمله بازار و حمام وکیل، مسجد نصیرالملک، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی و حرم مطهر شاهچراغ خواهید داشت.

 

هتل شیرازیس

 

این هتل دارای رستوران بزرگ و باکیفیتی در طبقه پایین ساختمان، با طراحی دلپذیر و انواع غذاهای لذیذ ایرانی است که پیشنهاد می‌کنیم حتما غذاهای آن را امتحان کنید. هتل شیرازیس دارای 50 واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت است که از طریق سفرانه می‌توانید با بهترین تخفیف‌ها آن را رزرو کنید.

 

رزرو هتل شیرازیش شیراز

 


مطلب مرتبط: مسافرخانه های شیراز + شماره تماس و آدرس


 

رستوران سنتی این اقامتگاه، به دلیل قرارگیری در داخل حیاط باصفا و زیبای هتل 25 نفر ظرفیت دارد و غذاهای ایرانی فوق‌العاده لذیذی دارد. شما می‌توانید در یکی از واحدهای 2 الی 5 تخته را از طریق سایت سفرانه رزرو کنید و اقامتی دلچسب را تجربه کنید.

هتل ارگ

آدرس: شیراز، خیابان تختی، هتل ارگ شیراز

یکی از بهترین موارد اقامتگاه ارزان با سه ستاره درخشان، هتل ارگ است. این اقامتگاه سال 1370 ساخته شده است و تا جاهای دیدنی شیراز مانند ارگ کریم خان، حرم شاهچراغ، بازار و مسجد وکیل فاصله چندانی ندارد.

طراحی داخلی چشمگیر به همراه کاشی‌کاری، مشبک‌کاری و گچ‌بری‌های زیبا این هتل را به اقامتگاهی زیبا برای اقامت در شهر شعر و ادب فارسی تبدیل کرده است.

 

هتل ارگ شیراز

 

این هتل، رستورانی با ظرفیت 200 مهمان دارد که علاوه بر پذیرایی از مهمانان مقیم، میزبان مهمانان غیرمقیم نیز هست. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها، دسرها و سالادهای ایرانی و سنتی شیرازی را در محیطی جذاب نوش جان کنید.

این هتل دارای 64 واحد اقامتی در قالب اتاق‌های یک الی چهار تخته است که به همراه تخفیف بسیار مناسب سفرانه از طریق لینک زیر قابل رزرو هستند.

 

رزرو هتل ارگ شیراز

 


 

هتل تچر</strong>

آدرس: خیابان فردوسی، حدفاصل پل باغ صفا و چهارراه رودکی، روبروی مخابرات امام خمینی</strong></strong>

هتل آپارتمان تچر شیراز از جمله هتل‌های این شهر است که در بافت تاریخی شیراز قرار گرفته است. این هتل سه ستاره با موقعیت قرارگیری بسیار عالی به مکان‌های تاریخی مانند: ارگ کریمخان، مسجد نصیرالملک، حرم حضرت شاهچراغ، باغ ارم شیراز و حمام وکیل بسیار نزدیک است.

 

هتل تچر شیراز

 

این هتل آپارتمان از جمله اقامتگاه‌هایی است که تا تخت جمشید با خودرو تنها یک ساعت فاصله دارد که در اینصورت شما برای بازدید از این بنای منحصربه‌فرد دچار مشکل نخواهید بود. هتل تچر شیراز با امکاناتی مانند، امکان گرم کردن غذا در سوئیت، ترانسفر با هزینه و خدمات ویژه برای معلولین از جمله اقامتگاه‌های بسیار خوب شیراز به‌شمار می‌آید.

 

 


 

در این مقاله شما را با مواردی از هتل ارزان در شیراز آشنا کردیم که تمامی آنها علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بسیار بالایی هم دارند. در قسمت دیدگاه به ما بگویید که شما هتل ارزان قیمت دیگری در این شهر می‌شناسید؟


نظرات شما

برای این پست نظری ثبت نشده

ثبت نظر