/ بلاگ / معرفی هتل / ارزان ترین هتل های شمال | گیلان
معرفی هتل

ارزان ترین هتل های شمال | گیلان

ارزان ترین هتل های شمال | گیلان

13 مرداد 1400

.

زمان خواندن 8 دقیقه

WhatsappIconWhatsappIcon

تی لنگرودشمال ایران بین رشته کوه‌های همیشه استوار البرز و دریای مواج خزر، همچون کمربند سبزی می‌درخشد. آب و هوای دلپذیر، جنگل‌های انبوه، دریای خزر و سواحل زیبا و متفاوت آن باعث شده تا سالانه مسافران بسیاری را جذب کند. در این مقاله سفرانه می‌خواهیم اقامت در این خطه را برای شما راحت کنیم و ارزان ترین هتل های شمال را معرفی کنیم.

این کمربند سبز از استان‌های گلستان، مازندران و گیلان تشکیل شده و این استان‌ها از نظر مسافران همیشگی شمال ایران، زیبا و منحصر به فرد هستند. اما در بین آنها، استان گیلان تاریخ و سرنوشت عجیبی را پشت سر گذاشته است. جالب است بدانید که استان گیلان، نقش بسیار مهمی در تحولات اجتماعی، سیاسی و حتی هنری ایران در 200 سال گذشته ایفا کرده است.

 

نقشه استان گیلان

 

از شهرهای مهم استان گیلان به آستارا می‌توانیم اشاره کنیم که از شمال با کشور آذربایجان هم‌مرز است؛ به همین دلیل به یکی از قطب‌های اقتصادی، توریستی و بین المللی سواحل غربی دریای خزر تبدیل شده است. رشت نیز به عنوان مرکز استان گیلان و بزرگترین شهر شمالی ایران هرساله میزبان گردشگران بسیار زیادی از سراسر ایران است. شهر رشت علاوه بر اینکه دسترسی خوبی به دریای خزر دارد، جاهای دیدنی مانند ساختمان شهرداری و برج ساعت دارد که سبب شهرت جهانی این شهر شده است.

 

هتل‌های ارزان آستارا

 

در این مطلب از بلاگ سفرانه قصد داریم شما را با چند مورد از ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های استان گیلان آشنا کنیم. این هتل‌ها علاوه بر قیمت مناسب کیفیت خوبی نیز دارند. این موارد باعث شده که این هتل‌ها برای سفرهای چندروزه و دسته‌جمعی انتخاب‌های بسیار مناسبی باشند.

 


مطلب مرتبط: فاصله تهران تا رامسر با انواع وسیله نقلیه 


 

هتل نگین استیل آستارا

هتل سه ستاره نگین استیل آستارا ارزان‌ترین هتل استان گیلان است. این هتل ارزان شمال در کنار یکی از زیبارتین چشم‌اندازهای استان گیلان یعنی دریاچه استیل آستارا قرار دارد. قرارگرفتن در کنار ساحل دریاچه و بهره‌مندی واحدهای اقامتی ان از چشم‌انداز زیبای دریاچه، علاوه بر ارزان بودن آن یک مزیت فوق‌العاده به شمار می‌رود.

 

هتل نگین استیل آستارا

 

هتل نگین استیل در سال 1394 در منطقه خوش آب و هوای عباس آباد و خارج از شهر آستارا ساخته و احداث شد. این هتل علاوه بر ساحل دریاچه استیل از نزدیک بودن به دریا و مناطق جنگلی نیز برخوردار است. این هتل آستارا در چهار طبقه با امکانات و خدمات بسیار خوبی که ارائه می‌دهد، یک انتخاب بسیار عالی برای اقامت محسوب می‌شود.

 

رزرو هتل نگین استیل آستارا

 


 

هتل سیروس رودسر

هتل سه ستاره سیروس رودسر یکی از هتل‌های بسیار خوب استان گیلان است که با قرار گرفتن در کنار ساحل دریای خزر علاوه بر چشم‌انداز دریا از چشم‌انداز جنگل نیز برخوردار است. این هتل در چهار طبقه ساخته و احداث شده که طبقه چهار آن به رستوران و کافی‌شاپ مجموعه اختصاص دارد.

 

هتل سیروس رودسر

 

اتاق‌های این مجموعه اقامتی در طبقات یک تا دو آن قرار گرفته و شامل سوئیت و اتاق‌های متنوع برای اقامت است. هتل سیروس رودسر با توجه به اینکه رد کنار خط ساحلی قرار گرفته دسترسی بسیار خوبی به مراکز تفریحی و کافی‌شاپ‌های ساحلی دارد.

 

رزرو هتل سیروس رودسر

 


 

هتل آپارتمان شایان انزلی

هتل آپارتمان شایان انزلی با یک ستاره، علاوه بر قیمت بسیار مناسب از چشم‌انداز دریا نیز برخوردار است. این هتل آپارتمان نوساز در کنار خط ساحلی دریای خزر و با سه طبقه قرار دارد. هتل شایان علاوه بر موقعیت بسیار عالی تا دریا به جاذبه‌های گردشگری همچون تالاب بندرانزلی نیز بسیار نزدیک است.

 

هتل آپارتمان شایان بندرانزلی

 

این هتل اقتصادی علاوه بر قیمت بسیار مناسب برای رزرو از اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار متنوعی برای رزرو برخوردار است. توجه داشته باشید که همه واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان دارای بالکن با چشم‌انداز دریای خزر است که همین امر بر جذابیت آن افزوده است.

 

رزرو هتل آپارتمان شایان بندرانزلی

 


 

هتل بهار رودسر

هتل سه ستاره بهار رودسر علاوه بر قیمت بسیار مناسب و خوبی که دارد با توجه به قرار گرفتن در کنار دریای خزر همه واحدهای اقامتی آن از چشم‌انداز دریا برخوردار هستند. قرار گرفتن کافی‌شاپ و رستوران این مجموعه اقامتی امکان میل غذاهای شمالی در کنار چشم‌انداز بسیار زیبای دریای خزر را به‌همراه دارد.

 

هتل بهار رودسر

 

علاوه بر امکانات و خدمات بسیار خوب این هتل سه ستاره، هتل بهار دارای تفریحات آبی متعددی نیز است. اگر علاقه‌مند به استفاده از جت اسکی و یا قایق سواری هستید به راحتی می‌توانید از تفریحات روبروی این هتل بهره‌مند شوید.

 

رزرو هتل آپارتمان بهار رودسر

 


 

هتل ساحلی دریا آستارا

هتل سه ستاره ساحلی دریا آستارا با قرار گرفتن در کنار رودخانه مرداب آستارا و دریای خزر از نما و چشم‌انداز بسیار خوبی برخوردار است این هتل با توجه به موقعیت قرارگیری که دارد فاصله بسیار نزدیکی تا منطقه تماشایی گردنه حیران دارد.

 

هتل ساحلی دریا آستارا

 

واحدهای اقامتی این هتل اکثرا به صورت سوئیت هستند و با امکانات و خدمات بسیار مناسب آمادگی پذیرایی از میهمانان و مسافران این شهر را دارد. هتل ساحلی دریا آستارا در مقایسه با سایر هتل‌های این استان از قیمت رزرو بسیار کمتر و مناسب‌تری برخوردار است که در سفر به گیلان می‌توانید آن را رزرو کنید.

 

رزرو هتل ساحلی دریا آستارا

 


 

هتل رویای راستی لنگرود

هتل سه ستاره رویای راستی به صورت مجموعه واحدهای اقامتی ویلایی، یکی از زیباترین نمونه هتل‌های شمال است. این هتل علاوه بر امکانات و طراحی بسیار زیبایی که دارد از هزینه رزرو بسیار مناسب و خوبی نیز برخوردار است.  هتل رویای راستی با فاصله بسیار نزدیکی که تا خط ساحلی دریای خزر دارد از جمله هتل‌های ساحی شمال نیز محسوب می‌شود.

 

هتل-رویای-راستی

 

این هتل متشکل از یک محوطه بزرگ ساحلی است که در دو بخش ویلایی و ساختمانی ساخته و احداث شده است. محوطه فرح بخش و تنوع اقامتی مجتمع رویای راستی، فضای دلنشین و مناسبی را برای اقامت مهمانان فراهم ساخته است. هتل رویای راستی لنگرود از لحاظ موقعیت مکانی در فاصله 20 کیلومتری از شهر لنگرود و 74 کیلومتری شهر رشت در کنار ساحل دریای خزر واقع شده است.

 

رزرو هتل رویای راستی لنگرود

 


 

هتل مهرگان رشت

هتل مهرگان رشت نه تنها یکی از ارزان‌ترین هتل‌های شمال ایران است، بلکه بزرگترین مجتمع اقامتی در شمال غرب کشور نیز به حساب می‌آید. این هتل در فاصله 15 کیلومتری از جنگل‌ها و ییلاقات زیبا و چشم‌نواز ماسال قرار دارد. اگر دلتان برای روستای تاریخی ماسوله لک زده است، هتل مهرگان شما را در 50 کیلومتری این روستا پذیرا خواهدبود. این هتل دارای اقامتگاه‌های متفاوتی نظیر ویلاهای اقامتی 4تخته و ویلاهای دوبلکس با چشم‌انداز دریا و جنگل است.

 

هتل مهرگان رشت

 

در تمامی واحدهای این هتل امکانات کامل رفاهی نظیر کولر گازی، شومینه، تلویزیون، سرویس بهداشتی شامل دوش، سرویس فرنگی و ایرانی وجود دارد. فضای بیرون واحدها نیز از چشم‌انداز طبیعتی بسیار زیبا بهره‌مندید. اگر با فرزانتان سفر می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به پارک بازی کودک ساعاتی خوش را سپری نمایید.
در همۀ واحدهای هتل مهرگان به اینترنت پرسرعت رایگان، سالن ورزشی و لاندری 24 ساعته دسترسی خواهید داشت. هتل مهرگان به فکر عاشقان ورزش و تندرسی هم بوده و سالن ورزشی اختصاصی نیز برای این افراد در نظر گرفته است.

 

رزرو هتل مهرگان رشت

 


 

هتل آپارتمان صبوری رشت

هتل آپارتمان صبوری رشت از جمله هتل‌های سه ستاره این شهر است که در لیست ارزان ترین هتل های شمال قرار می‌گیرد. این هتل با توجه به اینکه در سال 1394 احداث و آماده بهره‌برداری شد از جمله هتل‌های تازه تاسیس محسوب می‌شود. هتل آپارتمان صبوری رشت علاوه بر نوساز بودن از امکانات و خدمات بسیار بالایی نیز برخوردار است.

 

هتل آپارتمان صبوری رشت

 

از جمله مزیت‌های اقامت در این هتل می‌توان به دسترسی به بافت قدیم و مرکزی شهر، دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی رشت و اماکن و تفریحی و اداری و تجاری نام برد. این هتل سه ستاره با پرسنل مجرب و اتاق‌ و سوئیت‌های مناسب آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران در این شهر زیبا است. با توجه به قیمت بسیار عالی و مناسب این هتل و خدمات و امکاناتی که به مسافران خود ارائه می‌دهد، با اقامت در هتل صبوری تجربه بسیار خوبی از اقامت در شهر رشت را خواهید داشت.

 

رزرو هتل آپارتمان صبوری رشت

 


 

هتل امیران انزلی

هتل امیران انزلی، اقامتگاهی تقریبا نوساز و ارزان‌قیمت در بندر انزلی است. این هتل 2 ستاره در سال 96 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات رفاهی بیشتری به آن اضافه شد. این هتل در 5 کیلومتری بندر انزلی به آستارا قرار گرفته و چشم‌انداز بسیار زیبایی نیز به سمت دریا دارد. اقامت در هتل امیران انزلی دسترسی مناسبی به بندر انزلی، اسکله‌های زیبای آن و تالاب انزلی و به شهرستان آستارا دارد. سوئیت‌های هتل امیران انزلی با متراژ بیش از 170 مترمربع دارای اتاق‌خواب، آشپزخانه با تجهیزات کامل، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، بالکن، حمام و امکان استفاده از پارکینگ را دارید.

 

هتل امیران بندر انزلی

 

فضای سبز زیبا و دسترسی بسیار مناسب هتل به دریا و سواحل جذاب خزر، ارزش چندین روز اقامت در آن را بیش از پیش ارزشمند جلوه می‌دهد. لازم به ذکر است اقامت در هتل امیران بندر انزلی برای کودکان زیر 7 سال به شرط عدم استفاده سرویس، کاملا رایگان است. رزرو آنلاین هتل امیران بندر انزلی از سفرانه تخفیف‌هایی را در بردارد که قیمت تمام شده اقامت در این هتل را به مراتب برای شما کمتر خواهند کرد. برای رزرو هتل امیران بندر انزلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

رزرو هتل امیران انزلی

 


 

هتل پرشین انزلی

روستای جلگه‌ای و بشدت سرسبز سنگاچین از توابع شهرستان بندر انزلی، میزبان هتلی به نام هتل پرشین بندر انزلی است. این هتل در رده هتل های ارزان قیمت و نسبتاً نوساز استان گیلان گنجانده می‌شود. ساختمان هتل 3 طبقه و دارای 14 باب واحد اقامتی است و واحدهای اقامتی هتل پرشین انزلی به صورت اتاق و سوئیت‌های مناسب روبه دریا هستند. با اقامت در هتل پرشین بندر انزلی در مجاورت جاذبه‌های گردشگری انزلی، نظیر تالاب بین‌المللی و کلیسای پروتستان غازیان قرار خواهید گرفت. وضیعت دید واحدهای اقامت هتل رو به دریا، ساحل و جنگل هستند. برای اینکه اتاق با دید مورد علاقه‌تان را رزرو کنید با سفرانه در تماس باشید.

 

هتل پرشین بندر انزلی

 

بیرون از هتل فضای سبز، محوطه ساحلی چشم انداز ساحلی و پارک کودک وجود دارد. با قدم زدن در اطراف هتل پرشین حال و هوا و روحیه شما به طور کلی عوض و از هوای دلپذیر ساحلی لذت خواهید برد. هتل پرشین دارای رستورانی با ظرفیت 150 نفر است که صرف صبحانه در آن با رزرو هتل از سفرانه کاملا رایگان است که ناهار و شام نیز با منوی ایرانی و فرنگی سرو می‌شود.

 

رزرو هتل پرشین بندر انزلی

 


 

هتل آپارتمان ایساتیس

آستارا یکی از شهرهای زیبای گیلان است که به دلیل نزدیکی‌اش با مرز کشور آذربایجان، مراکز خرید زیادی با قیمت مناسب در آن وجود دارند. هرسال تعداد زیادی از گردشگران ایرانی به این شهر و صرقا جهت خرید لباس سفر می‌کنند. درواقع با سفر به آستارا با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ هم از آب و هوای لذت‌بخش استان گیلان بهره‌مند شده‌اید و هم از خرید کالاهای با کیفیت و ارزان‌قیمت این شهر لذت خواهید برد.

یکی از ارزان ترین هتل های شمال، هتل آپارتمان ایساتیس اقامتگاهی با قیمت بسیار مناسب در شهر آستارا است که تمامی امکانات رفاهی یک هتل خوب را دارد. این هتل سه ستاره است و در مساحتی بالغ بر 1500 متر در سال 91 با 28 باب واحد اقامتی در 5 طبقه ساخته شده است.

 

هتل آپارتمان ایساتیس آستارا

 

هتل ایساتیس به طور دقیق جنب جاده آستارا به رشت و در 3 کیلومتری بندر آستارا قرار دارد و واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان به صورت سوییت هستند. کلیه واحدهای اقامتی این هتل تمامی امکانات رفاهی شامل یخچال، بالکن، امکانات بهداشتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی را دارند. هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ هم می‌باشد تا شما برای صرف وعده‌های غذایی و یا لذت بردن از نوشیدنی‌های سرد و گرم هیچ مسافتی را در اطراف طی نکنید. برای رزرو آنلاین هتل اساتیس آستارا از سفرانه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

رزرو هتل آپارتمان ایساتیس

 


 

هتل جهانگردی آستارا

گروه هتل‌های جهانگردی بیشترین تعداد هتل‌ها را در ایران دارند؛ این گروه، هتل‌هایی با امکانات مناسب و قیمت پایین را در اختیار مسافران شهرهای مختلف قرار می‌دهد. یکی از هتل‌های ارزان قیمت استان گیلان نیز هتل جهانگردی آستارا است.

هتل جهانگردی آستارا در سال 1354 در مساحتی بالغ بر 140 متر مربع میان کوه‌های تالش و دریای خزر ساخته شده است. با اقامت در این هتل دسترسی بسیار مناسبی به مراکز رفاهی و تفریحی شهر آستارا خواهید داشت.

 

هتل جهانگردی آستارا

 

هتل جهانگردی آستارا دارای پارکینگ روباز با ظرفیت 50 خودرو است؛ بنابراین شما می‌توانید با امنیت و خیال آسوده خودرویتان را در پارکینگ هتل به صورت رایگان پارک کنید. اقامت در این هتل برای کودکان زیر 7 سال کاملا رایگان است. این هتل دارای تمامی امکانات رفاهی مانند روم سرویس، یخچال، تلویزیون، مبلمان، بالکن، سیستم اطفاء و اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب و صندوق امانت است. با اقامت در این هتل شما به صرافی، فضای سبز، صندوق امانات، لاندری، دستگاه واکس کفش دسترسی خواهید داشت. رزرو آنلاین این هتل از سفرانه علاوه بر تخفیف، شامل صبحانه رایگان و متنوع هتل و اینترنت پرسرعت داخل اتاق‌ها خواهد بود.

 

رزرو هتل جهانگردی آستارا

 


مطلب مرتبط: تله کابین‌های شمال ایران


 

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

از جمله ارزان‌ ترین هتل های شمال در شهر لاهیجان می‌توان هتل آپارتمان تعطیلات را نام برد. این هتل در منطقه کوه بیجار لاهیجان قرار دارد که از جمله جاذبه‌های استان گیلان محسوب می‌شود. هتل تعطیلات لاهیجان علاوه بر دسترسی بسیار عالی و مناسب به جاهای دیدنی این شهر از موقعیت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

 

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

 

این هتل با رستوران مجهز و بسیار عالی خود، آمادگی پذیرایی از مهمانان و مسافران خود با غذاهای گیلانی بسیار خوشمزه را دارد. این هتل آپارتمان دارای 12 واحد با تمام امکانات مجهز و به روز برای اقامت است که از جمله امکانات آن می‌توان به اتاق خوا، اتاق نشیمن، تراس و آشپزخانه بدون امکان پخت غذا اشاره کرد.

 

رزرو هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

 


مطلب مرتبط: مقاصد سفرهای تابستانی | سفر به خنک ترین بخش های ایران


 

در این مطلب از بلاگ سفرانه با 5 مورد از ارزان ترین هتل های شمال به طور ویژه استان گیلان آشنا شدید. این هتل‌ها امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند و از موقعیت جغرافیایی مناسبی نیز برخوردار هستند. ویژگی‌های این هتل ها باعث ‌شده که در طول سالیان فعالیت خود، رضایت مشتریان زیادی را نیز جلب کنند. در پایان نوبت شماست که تجربۀ اقامتتان در یک هتل ارزان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای ما بگویید که هتل ارزان را ترجیح‌ می‌دهید و یا اقامت در یک هتل گران قیمت؟


نظرات شما

برای این پست نظری ثبت نشده

ثبت نظر